Ponuda striming servisa je sve bogatija, ali i sve skuplja i, iako poskupljenje usluga nije toliko uticalo na smanjenje broja pretplatnika, izgleda da će inflacija promeniti sve to.
Pored toga, 24 posto je reklo da oseća posledice inflacije, ali da ne planira da otkazuje svoje pretplate. I, na kraju, 19 posto je reklo da inflacija nema nikakav uticaj na njihove striming navike i pretplate.
Ovo istraživanje sprovedeno je u junu ove godine, a odgovore je dalo više od hiljadu ljudi. Ispitanici su imali od 18 do 76 godina, a grupisani su tako da je bilo po 250 predstavnika za svaku od četiri generacije: bejbi bumeri, generacija X, milenijalci i generacija Z.
Od svih njih, 929 je imalo pristup striming servisima, a najveća zamerka je bila cena ovih usluga. Čak 37 posto ljudi volelo bi da cene padnu, a 14 posto bi želelo da postoji više opcija za povezivanje nekoliko pretplata u jedan račun i cenu.
I sami autori istraživanja veruju da treba razmišljati o inflaciji i kako se sve može olakšati pretplatnicima, kako ih ne bi gubili. Uprkos tome, 31 posto pretplatnika ne planira da menja usluge koje koristi do kraja godine, 25 posto želi da se pretplati na još neki striming servis, a 27 posto veruje da će cene još porasti do završetka godine.
Kada je u pitanju deljenje šifre za nalog, što mnogi servisi pokušavaju da suzbiju, mnogi to još uvek rade, ali mahom sa ostalim članovima porodice.