Psihološki trikovi u prodavnicama: Evo zašto kolica za kupovinu imaju koso dno

U diskontima i supermarketima ništa se ne dešava slučajno. Marketeri koriste razne trikove kako bi naveli kupce da kupe više. Nije slučajno da većina kolica za kupovinu ima nagib unazad.

Ovo ste verovatno već primetili kada posetite supermarket ili diskont: kolica za kupovinu skoro uvek su pod uglom tako da im je prednji vrh viši od kraja drške. Ovo nije slučajno, već ima konkretan razlog.

Iza nagnutih kolica je suptilan trik koji nastoji da podstakne kupce da plasiraju više proizvoda, kupujući više i na kraju povećavajući prodaju.

Percepcija obilja

Dok kupujete, gurate kolica ispred sebe, gledajući pravo napred ili u stranu. Usled naginjanja korpe, proizvodi koje ste već kupili klize ka vama i ostaju na najnižem mestu. Ovaj efekat čini da proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili izgledaju znatno manji. A kada se gleda sa prednje strane, nagnuto dno kolica čini ih većim i prostranijim.

Dakle, ako su kolica još relativno prazna, može da se stvori utisak da je kupcu potrebno više proizvoda da bi je napunio i tako postigao osećaj sitosti i zadovoljstva. Ova percepcija na kraju dovodi do toga da kupci kupuju više proizvoda nego što su prvobitno planirali.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Prava Pekara počinje sa radom u Smederevu!

Radno vreme objekata je od 06 do 18

Očekujemo Vas!