Problemi čuvenog proizvođača farmerki: Odustajanje od brenda i pad prodaje u Evropi i SAD

Akcije kompanije “Levi Štraus”, proizvođača čuvenih farmerki “levis”, pale su pred otvaranje berzi u SAD za 11 odsto nakon što je firma objavila da očekuje slabiju prodaju u nadolazećoj prazničnoj sezoni zbog uzdržanosti potrošača u Evropi i SAD.

Kompanija je takođe dodala da razmišlja o prodaji svog brenda „dokers“ zbog nezadovoljavajućih rezultata, prenosi Rojters.

– Sužavamo naš fokus kako bismo ostvarili pun portencijal brenda „levis“ i ubrzali predstavljanje nove linije „bijond joga” – izjavila je izvršna direktorka kompanije Mišel Gas.

„Levi Štraus“ je ranije odustao od brenda „denizen“ koji nije doneo očekivani profit, a u nekim regionima je došlo i do otpuštanja da bi se smanjili troškovi.

Navedeni koraci su se pokazali kao dobro rešenje pošto je „Levi Štraus“ u svom trećem fiskalnom kvartalu ove godine ostvario korigovanu zaradu po akciji od 33 centa, iznad očekivanja analitičara LSEG koji su prognozirali 31 cent po deonici.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Prava Pekara počinje sa radom u Smederevu!

Radno vreme objekata je od 06 do 18

Očekujemo Vas!