Od danas je vladina akcija u Srbiji „Bolja cena – cena za narod“ proširena za još 16 novih kategorija proizvoda, koji će do kraja godine imati nižu cenu u najvećim trgovinskim lancima.
To znači da će potrošačima na raspolaganju biti ukupno 36 jeftinijih proizvoda – namirnica, proizvoda za ličnu higijenu i kućne hemije.
Na listu su pridodati proizvodi koji će imati sniženu maržu, ranije je objavilo Ministarstvo trgovine: brašno TIP 500 i TIP 400, suncokretovo ulje, kiselo mleko, margarin, sirni namaz, crni luk, pasulj, kupus, pašteta, viršle, zamrznuti grašak, džem, keks, pasta za zube i sapun.
Proizvodi iz akcije u prodavnicama imaju oznaku „Bolja cena“.
To je zajednička akcija i inicijativa države i trgovinskih lanaca radi zaštite standarda građana.
Ministar trgovine Tomislav Momirović je ranije kazao da ima dovoljno proizvoda za tu akciju koja se sprovodi u više od 2.500 prodavnica na celoj teritoriji Srbije.
On je naveo da učestvuju trgovinski lanci Delez Srbije, Merkator S, DTL, Lidl Srbija, Univereksport, DIS, Metro, Domaća trgovina – Aroma, Aman, Gomeks. Te firme zajedno obuhvataju više od 80 odsto tržišta.
Prethodno je, 13. septembra, u okviru akcije „Bolja cena“, 20 proizvoda dobilo niže cene.
Na spisak su tada stavljeni mleko, jogurt, sir beli kriška, jabuke, krompir, testenina, pileće meso (trup), „salama u omotu“, bezalkoholni napici, kafa, hrana, šampon i kupka za bebe, dečije pelene, šampon i kupka za odrasle, toalet-papir, higijenski ulošci, deterdženti za pranje sudova i veša.