Kupili kartu, ali nema mesta u avionu, Er Srbija tvrdi da je to posledica odlaganja letova prethodnog dana

 višednevnom haosu u našem aviosaobraćaju, otkazima i višesatnim odlaganjima letova, ogromnim redovima za čekiranje, danas se pridružila i neuobičajena situacija u kojoj su putnici sa kupljenom kartom, čekirani i sa dobijenom bording kartom vraćeni sa samog gejta za ulazak u avion.

Jedna od troje putnika kojima se ovo desilo jutros na letu Er Srbije za Tivat u 10.10 sati, Sanja Fric kaže za Danas da je kartu kupila 3. januara.

Ona je nakon čekiranja, uz poteškoće sa sistemom za čekiranje prtljaga, predala torbu i dobila bording kartu.

„Prošla sam sve kontrole i stigla na gejt kada je tek otvoren, propustila malu decu, starije ljude i ljude sa ručnim prtljagom, jer ja isti nisam imala. Kada sam došla na sam gejt da uđem u avion rekli su mi da mi nije dodeljeno mesto i da za mene nema mesta u avionu“, kaže nesuđena putnica za Crnu Goru dodajući da se to desilo još troje ljudi.

 

Onda su ih poslali na šalter, ali im je rečeno da prvo moraju da preuzmu prtljag. Torbe su čekali sat i po i u tom periodu nisu imali nikakve informacije šta će biti sa njihovim putovanjem.

„Moram da naglasim da je osoblje aerodroma NT bilo jako ljubazno i trudilo se da nam locira prtljag što pre. Prostorija sa izdavanjem prtljaga je bila prepuna skinutog prtljaga sa jutrošnjih letova“, napominje ona.

Fric je tada objavila tvit u kome se požalila na situaciju i ubrzo nakon toga je sa njom u kontakt stupilo osoblje Er Srbije preko ove društvene mreže.

„Oko 12 sati me je kontaktirao agent i rekao da su našli mesto na letu za mene u 13:40. Tada je već bilo 12:15 i plašili smo se da li ćemo stići da prođemo celu proceduru iz početka,čekiranje, pasošku kontrolu i ostalo“, objašnjava ona dodajući da je u tom trenutku u redu za čekiranje čekalo stotinjak ljudi.

Tek nakon što su objasnili situaciju jedna od zaposlenih Er Srbije ih je sprovela preko reda.

„Slično se desilo i na pasoškoj kontroli, policija je bila ljubazna izuzetno, objasnili smo celu situaciju i pušteni smo preko reda nakon što je neko iz Er Srbije došao da nas doprati do pasoške kontrole. Najveći problem je što u periodu od sat i po nismo dobili nikakvu konkretnu informaciju od Er Srbije“, rekla je ona za Danas u trenutku kada se spremala da poleti za Tivat kasnijim letom.

Er Srbija je na pitanje Danasa odgovorila da je „usled pojedinih odstupanja u redu letenja od prethodnog dana, na jutrošnjem letu za Tivat JU180 posledično su bila tri prekobrojna putnika. Nadležne službe su odmah reagovale i sva tri putnika su preusmerena na prvi sledeći let JU182, tri i po sata kasnije.
Kada je reč o jutrošnjem letu za Podgoricu JU170, nije bilo prekobrojnih putnika“, navodi se u pisanom odgovoru Er Srbije.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Prava Pekara počinje sa radom u Smederevu!

Radno vreme objekata je od 06 do 18

Očekujemo Vas!