višednevnom haosu u našem aviosaobraćaju, otkazima i višesatnim odlaganjima letova, ogromnim redovima za čekiranje, danas se pridružila i neuobičajena situacija u kojoj su putnici sa kupljenom kartom, čekirani i sa dobijenom bording kartom vraćeni sa samog gejta za ulazak u avion.
Jedna od troje putnika kojima se ovo desilo jutros na letu Er Srbije za Tivat u 10.10 sati, Sanja Fric kaže za Danas da je kartu kupila 3. januara.
Ona je nakon čekiranja, uz poteškoće sa sistemom za čekiranje prtljaga, predala torbu i dobila bording kartu.
„Prošla sam sve kontrole i stigla na gejt kada je tek otvoren, propustila malu decu, starije ljude i ljude sa ručnim prtljagom, jer ja isti nisam imala. Kada sam došla na sam gejt da uđem u avion rekli su mi da mi nije dodeljeno mesto i da za mene nema mesta u avionu“, kaže nesuđena putnica za Crnu Goru dodajući da se to desilo još troje ljudi.
Poštovana @airserbia skinuta sam sa leta za koji sam se uredno čekirala i dobila bording kartu,gotovo dva sata pred let. Od jutros je skinuto nekoliko desetina putnika sa letova za Crnu Goru. Objašnjenje nema mesta u avionu????? Skandal za skandalom na aerodromu NT od jutros.
— Sanja Fric (@FricSanja) June 22, 2023
Onda su ih poslali na šalter, ali im je rečeno da prvo moraju da preuzmu prtljag. Torbe su čekali sat i po i u tom periodu nisu imali nikakve informacije šta će biti sa njihovim putovanjem.
„Moram da naglasim da je osoblje aerodroma NT bilo jako ljubazno i trudilo se da nam locira prtljag što pre. Prostorija sa izdavanjem prtljaga je bila prepuna skinutog prtljaga sa jutrošnjih letova“, napominje ona.
Fric je tada objavila tvit u kome se požalila na situaciju i ubrzo nakon toga je sa njom u kontakt stupilo osoblje Er Srbije preko ove društvene mreže.
„Oko 12 sati me je kontaktirao agent i rekao da su našli mesto na letu za mene u 13:40. Tada je već bilo 12:15 i plašili smo se da li ćemo stići da prođemo celu proceduru iz početka,čekiranje, pasošku kontrolu i ostalo“, objašnjava ona dodajući da je u tom trenutku u redu za čekiranje čekalo stotinjak ljudi.
Poštovana Sanja, izvinjavamo se zbog neprijatnosti. Ukoliko vam je potrebna pomoć, napišite nam vašu šifru rezervacije u DM. Hvala na razumevanju.
— Air Serbia (@airserbia) June 22, 2023
Tek nakon što su objasnili situaciju jedna od zaposlenih Er Srbije ih je sprovela preko reda.
„Slično se desilo i na pasoškoj kontroli, policija je bila ljubazna izuzetno, objasnili smo celu situaciju i pušteni smo preko reda nakon što je neko iz Er Srbije došao da nas doprati do pasoške kontrole. Najveći problem je što u periodu od sat i po nismo dobili nikakvu konkretnu informaciju od Er Srbije“, rekla je ona za Danas u trenutku kada se spremala da poleti za Tivat kasnijim letom.
Er Srbija je na pitanje Danasa odgovorila da je „usled pojedinih odstupanja u redu letenja od prethodnog dana, na jutrošnjem letu za Tivat JU180 posledično su bila tri prekobrojna putnika. Nadležne službe su odmah reagovale i sva tri putnika su preusmerena na prvi sledeći let JU182, tri i po sata kasnije.
Kada je reč o jutrošnjem letu za Podgoricu JU170, nije bilo prekobrojnih putnika“, navodi se u pisanom odgovoru Er Srbije.